سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس خدا را دوست بدارد، خدا دوستش بدارد و هرکس خدا دوستش بدارد، از ایمنان خواهد بود . [.امام صادق علیه السلام]

شهر من ازنا


دنبال چی می گردی

:: Aurora Web Editor 2008 Professional v3.1.1.0 ابزاری برای طراحی صفحات وب ::

امروزه بسیاری از کاربران به موضوع طراحی صفحات وب علاقه نشان می دهند و برای این علاقه خود نیز تلاش می کنند تا به یک طراح و برنامه نویس حرفه ای وب تبدیل شوند. امروزه یک طراح وب حرفه ای قادر به کسب درآمد بالایی در ماه می باشد و این زمینه را نیز می توان به عنوان یکی از ویژگی های یادگیری طراحی و برنامه نویسی صفحات وب بر شمرد. یادگیری زبان های برنامه نویسی تحت وب از زبان پایه HTML می باشد که دیگر زبان های برنامه نویسی نیز با استفاده از این زبان پایه می باشند. برای یادگیری این زبان می توان از کتاب های آموزشی استفاده نمود و یا با صرف هزینه ای در کلاس های آموزشی این زبان شرکت کرد. برای حرفه ای شدن در برنامه نویسی وب مهمترین اصل علاوه بر یادگیری کامل و تسلط بر زبان برنامه نویسی مورد استفاده ، تجربه می باشد. تمرین بسیار و استفاده از روش آزمون و خطا در این امر بسیار موثر است. با این حال بسیاری از کاربرانی که در ابتدا علاقه زیادی به این موضوع دارند به علت سختی کار در بعضی از مراحل یاد شده در نیمه راه این کار را رها می کنند. همچنین عده ای از کاربران می باشند که تنها قصد طراحی و ساخت صفحات شخصی برای خود و یا شغل خود را دارند.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به وسیله آن قادر به ساخت و طراحی صفحات وب به صورت حرفه ای می باشید ، بدون آنکه نیاز به یادگیری زبان های برنامه نویسی وب داشته باشید.

Aurora Web Editor 2008 Professional نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران بدون نیاز به یادگیری زبان های برنامه نویسی وب و اصول مربوطه قادر به طراحی صفحات وب حرفه ای می باشند. در این نرم افزار تنها کافیست کاربران با استفاده از ابزارهای کاملا گرافیکی و قالب های آماده وب سایت موجود در برنامه با موضوعات مختلف وب سایت خود را طراحی کنند. در این برنامه می توان از قالب های آماده و زیبا که در هر زمینه کاری موجود می باشد یک مورد را انتخاب و سپس با کلیک کردن بر روی عناصر موجود آن ها را به وب سایت خود اضافه کنید. این نرم افزار محصولی از شرکت Multimedia Australia می باشد.





دانلود کنید نسخه 3.1.1.0 را با حجم 6.05 مگابایت ( لینک غیر مستقیم )

pass : www.justpersian.com Crack



لینک دانلود نسخه کامل:
http://rapidshare.com/files/72448032/AuroraWebEditor.rar
SilverSwish

http://rapidshare.com/files/68175928/Aurora_Web_Editor_2008_Professional_v3.1.0.0.rar

http://rapidshare.com/files/67624563/Aurora.Web.Editor.2008.Professional.v3.1.0.0-TE.ZIP

http://rapidshare.com/files/66196506/SetupAuroraWebEditor.rar

دنبال چی می گردی



مهدی خلیلی ::: دوشنبه 86/11/22::: ساعت 7:4 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 0
کل بازدید :20003
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مهدی خلیلی
زندگی زیباست ای زیبا پسند زنده اندیشان به زیبایی رسند
 
 
>>آرشیو شده ها<<
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<